Od poniedziałku (6 maja br.) w woj. małopolskim i całej Polsce rozpoczęły się badania ankietowe na temat świadczonych usług na salach obsługi.
Badanie potrwa do 28 czerwca br., a informacje z ankiet posłużą do doskonalenia pracy administracji skarbowej, a tym samym lepszej obsługi podatników.
Ministerstwo Finansów uruchomiło IV edycję badania jakości obsługi. Losowo wybrani klienci będą proszeni o wypełnienie anonimowej ankiety na temat zadowolenia z wizyty w urzędzie skarbowym. W ankiecie będzie można ocenić sposób załatwienia sprawy, m.in.: fachowość i kulturę pracowników, dostępność formularzy oraz organizację pracy urzędu. Opinia naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Wypełnienie ankiety zajmie tylko kilka chwil, a zebrane informacje pozwolą na zidentyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnienia. – mówi Sebastian Wójcik, Naczelnik Urzędu Skarbowego w Bochni.
Ankiety będą otrzymywać niektórzy klienci, którzy przyszli do urzędu załatwić konkretną sprawę, jak: uzyskanie zaświadczania, informacja o podatku VAT, PIT, CIT, rejestracja. Wypełnienie formularza jest nieobowiązkowe i anonimowe. Badanie trwa od 6 maja do 28 czerwca 2019 r.