Komunikat Zakładu Usług Komunalnych dotyczący odczytu wodomierzy

KOMUNIKAT

Szanowni Państwo,

W związku z panującą pandemią koronawirusa COVID-19 Zakład Usług Komunalnych w Nowym Wiśniczu dbając o zdrowie naszych klientów oraz pracowników naszej firmy zawiadamia o wstrzymaniu dokonywania odczytów wodomierzy, wymian wodomierzy oraz odbiorów nowych przyłączy do odwołania.

Jednocześnie prosimy mieszkańców, do których dostarczamy wodę / odprowadzamy ścieki aby w terminach wynikających z wzajemnych rozliczeń sami dokonywali odczytów swoich wodomierzy i podawali telefonicznie, bądź drogą elektroniczną ich stany (14 612-86-61, 601-771-380, zuk@nw.nowywisnicz.p).

W przypadku braku informacji o odczycie wodomierza zostanie wystawiona faktura na podstawie wartości szacunkowych opartych o wcześniejsze okresy rozliczeniowe.

JAK PRAWIDŁOWO ODCZYTAĆ WODOMIERZ?

Dokonując odczytu wodomierza należy podawać tylko czarne cyfry (czytane od lewej strony licznika (łącznie z zerami), które oznaczają zużycie wody w pełnych metrach sześciennych.

W przypadku wątpliwości czy prawidłowo został odczytany wodomierz można zrobić zdjęcie wodomierza i wysłać poprzez email (zuk@nw.nowywisnicz.p).

Podając odczyt należy podać również informację:
1. Imię i Nazwisko / numer klienta,
2. Adres punktu odczytu wodomierza,
3. Adres e-mail na który ma zostać wysłana faktura

Szczególnie zachęcamy do podawania adresu email na który będzie można wysyłać faktury bez narażania na niebezpieczeństwo zarażenia COVID-19 Państwa oraz naszych pracowników.